گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

سایت علمی

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ب.ظ

تحقیق مهم‌ترین مرحله نوشتن مقاله علمی است. مقاله‌هایی که تحقیقات زیادی برای آن انجام شده و منابع معتبر زیادی بررسی شده تا مقاله نوشته شود، بار علمی زیادی دارد و می‌شود امیدوار بود که این مقاله در مجلات معتبر نمایه دار و با ضریب تاثیر بالا چاپ خواهد شد. پس باید از سایت‌های معتبر برای سرچ مقاله و کتاب‌ها استفاده کرد تا اطلاعات واقعی و معتبر در نوشتن مقاله استفاده شود. در حال حاضر با توسعه اینترنت، می‌توان به منابع علمی زیادی تنها با چند کلیک در اینترنت دست یافت. و دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند با جستجو در سایت‌های علمی به هر شاخه‌ای از علم دست یابند. سایت‌های زیادی برای سرچ مقاله و کتاب وجود دارد. اما برخی از سایت‌ها دارای منابع علمی مورد اعتمادتری هستند. در این مطلب به معرفی سایت‌های علمی پژوهشی می‌پردازیم و برخی از سایت‌های معتبر خارجی و داخلی برای سرچ مقاله ارائه می‌شود.
Google Scholar یک موتور جستجوی رایگان دانشگاهی است که اطلاعات دانشگاهی را از منابع مختلف اینترنتی آنلاین فهرست می‌کند. با استفاده از این موتور جست‌وجو می‌توان، مقالات و کتاب‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله رشته‌های مهندسی و تکنولوژی، زیست‌شناسی و علوم طبیعی و سایر رشته‌ها دانلود کرد.
ScienceDirect یک منبع برای جستجوی تحقیقات علمی، فنی و پزشکی است. به گفته خودشان، در این سایت بیش از ۱۲ میلیون مقاله از ۳۵۰۰ مجله علمی و ۳۴۰۰۰ کتاب دانشگاهی منتشر می‌شود.
Springerlink به محققان اجازه می‌دهد تا به میلیون‌ها اسناد علمی از مجلات، کتاب‌ها و پروتکل‌ها دسترسی داشته باشند. این سایت موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهد.
از جمله سایت‌های معتبر داخلی برای سرچ مقالات علمی می‌توان به سایت مگ ایران اشاره کرد. که توضیحات کامل در مورد سرچ در این سایت در صفحه دانلود مقاله از مگیران توضیح داده شده است. این سایت پولی است. ولی می‌توان موضوع موردنظر را در این سایت سرچ کرد و مقالات مرتبط را پیدا کرد. سپس عنوان مقاله را در گوگل سرچ کرد و مقاله را رایگان دانلود کرد.
برخی از مجلات خارجی اوپن اکسس نیستند و تنها چکیده مقاله در دسترس است. در این صورت خواننده برای این که کل مقاله را دانلود کند و بخواند باید هزینه‌ای را پرداخت کند. اما سایتی وجود دارد که می‌توان تمام مقالات را رایگان دانلود کرد. این سایت sci-hub است. کافیست DOI (شناسه دیجیتال) مقاله در دسترس باشد.
DOI یا شناسه دیجیتال یک کدی است که به هر مقاله اختصاص داده می‌شود. یعنی هر مقاله کد DOI منحصربه‌فردی دارد. این کد شامل عدد و حروف و اسلش (/) است. و معمولاً بعد از عنوان و نام نویسنده‌ها نوشته می‌شود. و با :dio یا /https://doi.org شروع می‌شود.
به‌طور مثال doi:10.1016/j.jecp.2018.05.004 و https://doi.org/10.1016/j.jecp.2018.06.006 شناسه دیجیتال یک مقاله هستند. که در تصویر زیر نمایش داده شده است.
کافیست شناسه دیجیتال مقاله در سایت sci-hub پیست کنید.
سپس روی آیکون open کلیک کنید تا بتوانید کل مقاله را به صورت رایگان دانلود کرد.

  • خدمات دانشجویی

نظرات  (۱)

عالی بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی