گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

چگونه جستجوی منابع علمی را در اینترنت دقیق انجام دهیم؟

بسیاری از پژوهشگران برای نگارش مقاله و چاپ و انتشار آن امروزه منابع مورد نیاز خود را از اینترنت جستجو می‌کنند و مراجعه به کتابخانه‌ها و جستجوی آنها در کتب فیزیکی بسیار اندک شده است. از سوی دیگر پژوهشگرانی که می‌خواهند منابع خود را از درون کتابهای فیزیکی پیدا کنند با مشکلات مختلفی اعم از عدم دسترسی به این منابع مواجه می‌شوند. برحسب تجربه، پژوهشگران و دانشجویانی که برای انجام پروژه پژهشی اعم از مقاله یا پایان نامه اقدام نموده‌اند در آغاز هیچ اطلاعی از روشهای جستجوی منابع در اینترنت ندارند و یا مهارت آنها در این کار بسیار محدود می‌باشد. در اینجا قصد داریم با پاسخ به سوال چگونه جستجوی منابع علمی را در اینترنت دقیق انجام دهیم؟ به ارایه سه راهکار خوب برای این دسته از پژوهشگران و دانشجویان بپردازیم (بیشتر بخوانید: ۱- چگونه برای نگارش مقاله یا پایان نامه ادبیات پژوهشی جدید جستجو کنیم؟ ۲- یک روش ساده برای دسترسی سریع به منابع مرتبط با پژوهش).

چگونه جستجوی منابع علمی را در اینترنت دقیق انجام دهیم؟

۱- به جای استفاده از کلمه از یک عبارت استفاده کنید و آن عبارت را در داخل دابل کوتیشن ” ” قرار دهید. با قرار دادند کوتیشن در اول و آخر یک عبارت به موتور جستجو (مانند موتور جستجوی گوگل، یاهو و …) دستور می‌دهید که:۱- هر صفحه اینترنتی که در آن عبارت تایپ شده شما وجود دارد را برای شما نشان دهد ۲- نتایج جستجو را برحسب دقیقاً همان عبارتی که شما تایپ کرده‌اید نمایش دهد برای مثال، شما قصد جستجوی اطلاعاتی در زمینه تاثیر تغییرات آب و هوا بر سرطان پوست دارید؛ احتمال دارد فرد در شکل غیر حرفه‌ای جستجو را با کلمات آب و هوا، تغییرات، پوست، سرطان و تاثیر شروع کند و هریک از این ۵ واژه را به صورت مستقلانه جستجو کند. در این هنگام خواهید دید موتور جستجو برای مثال برای واژه پوست حدود ۳۵ میلیون نتیجه چستجو ارایه می‌کند که این حجم از نتایج به هیچ عنوان به درد پژوهشگر نخواهد خورد. بهترین کار ممکنه این است که عبارتی کوتاه و کاملاً مرتبط درست کنید و آن را در داخل کوتیشن گذاشته و جستجو نمایید: “تاثیر تغییرات آب و هوا در سرطان پوست” خواهید دید ۳۵ میلیون جستجو به ۷۰ جستجوی کاملاً مرتبط محدود گردید.

۲- از کلمات مترادف و اختصاری رایج برای کلید واژگان خود استفاده کنید. یکی از بهترین روشهای جستجوی حرفه‌ای استفاده از کلمات مترادف در کنار کلمات دقیق می‌باشد. برای مثال اگر شما درباره جنگ جهانی دوم در حال جستجوی مطالب هستید می‌توانید به جای جنگ جهانی دوم از واژه جایگزین World War II استفاده کنید. استفاده از کلمات مترادف و هم خانواده و جایگزین و یا کلماتی که واژگان اختصاری دارند در جستجو بسیار الزامی و مهم است.

۳- محدود کردن جستجو به زمان انتشار مقالات. تقریباً تمامی موتورهای جستجو به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید جستجوی خود را محدود به یک زمان خاص کنید. برای مثال، وقتی شما می‌خواهید مقالات ۵ سال اخیر را در یک حیطه خاص به دست آورید و مقالات قدیمی‌تر مدنظر شما نیست، می‌توانید بازه زمانی ۵ سال اخیر را انتخاب کنید، سپس به جستجوی کلید واژگان خود بپردازید.

لینک‌های مفید دیگر را مطالعه کنید.

  • خدمات دانشجویی



در موسسه مجازی گرین پروژه مقالات علمی در اکثر رشته ها نگارش می گردد
کافی است نام رشته و عنوان مقاله خود را به پیام رسان های ما ارسال نمایید
ادمین پیام رسانها مشخصات شما را به کارشناسان در رشته مربوطه ارسال می نماید
همچنین هزینه پس از پایان کار دریافت میگردد و امکان اصلاح نیز وجود خواهد داشت.


راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

  • خدمات دانشجویی


تیم قدرتمند ما متشکل از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی خدمت رسانی در زمینه های :

نگارش پایان نامه و تعیین موضوع همراه با مشاوره رایگان

نگارش پروپوزال همراه با اصلاح رایگان

نگارش مقالات همایشی و پژوهشی ؛استخراج مقاله از پایان نامه

انجام تحقیق و پروژه های دانشجویی 

ساخت پاورپوینت ساده و حرفه ای

تایپ و سرچ مقالات

انجام پروژه های جی ای اس و سنجش از دور

و کلیه خدمات دانشجویی

داریم...


همگی خدمات به فرمت دلخواه شما ارسال میگردد

همچنین هزینه همگی و زمان تحویل را خودتان تعیین مینماید توافقی است..

پاسخگویی آنی

کیفیت برتر تحویل سریع هزینه دانشجویی را در این مکان تجربه نمایید.


اعتماد و رضایت  شما مهمترین هدف ماست


راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

  • خدمات دانشجویی




سفارش پایان نامه، مقاله و پروژه دانشجویی، تحقیق و پاورپوینت و تایپ و ترجمه
بهترین و مجرب ترین کارشناسان در رشته های مختلف
هزینه ها مناسب
تحویل سریع
امکان اصلاح بعد از مطالعه


راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

  • خدمات دانشجویی


بارها پیش‌آمده است که شما به دنبال مطلبی بوده‌اید و برای پیدا کردن پاسخ خود، از اینترنت و گوگل کمک گرفته‌اید. برای جستجو در گوگل، شما از کلمات و عبارات کلیدی استفاده می‌کنید. برای مثال شما به دنبال روش‌هایی برای پاک کردن لکه‌های فرش هستید، ازاین‌رو در باکس گوگل تایپ می‌کنید:" تکنیک‌های پاک کردن لکه‌های فرش" و بعد مقالات سایت‌ها که در بر اساس کلمه کلیدی تایپ‌شده، صفحه اول گوگل قرار دارند به شما نشان داده می‌شود.

برای اینکه مقاله سایت شما در صفحه اول گوگل قرار داده باشد، باید نکات سئو را در نوشتن آن رعایت کنید. هدف در این مقالهآموزش سئو این است که به شما بگوییم تا اینکه چه نکاتی را در نوشتن مقالات سئو بیس رعایت کنید.

مقالات سئو بیس چیست؟

قبل از اینکه وارد جزئیات نوشتن آن شویم، ابتدا یک تعریف مختصری از مقالات سئو بیس بیان می‌کنیم. مقالاتی که در آن‌ها تکنیک‌های نوشتاری سئو مانند نحوه صحیح به کار بردن کلمات کلیدی، تعداد کلمات، عناوین، خوانا بودن و غیره رعایت شود را مقالات سئو بیس می‌گوییم.

چرا باید به مقالات سئو بیس اهمیت بدهیم؟

امروزه بیشتر کاربران با استفاده از گوگل وارد سایت‌ها می‌شوند. پس خیلی مهم است که لینک سایت شما در صفحه اول قرار داشته باشد. اگر شما در نوشتن مطالب و تعریف متا تگ‌ها اصول سئو را رعایت کرده باشید، می‌توانیم این تضمین را به شما بدهیم که لینک شما در صفحه اول نمایش داده شود. پس برای دریافت ورودی بیشتر، باید توجه بیشتری به تکنیک‌های مورداستفاده در مقالات سئو بیس داشته باشید.

البته این نکته یعنی نمایش لینک شما در صفحه اول، بستگی به میزان رقابت آن کلمه دارد و به‌غیراز نوشتن مطلب، شما باید روش‌هایی دیگری را نیز مانند تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و غیره انجام دهید و همچنین در خود سایت اصلی شما تکنیک‌های سئو هم رعایت شده باشد، در غیر این صورت کار سختی پیش رو خواهید داشت.

چه نکاتی را باید در نوشتن مقالات سئو بیس رعایت کنیم؟

1. قبل از نوشتن فکر کنید و هدف خود را تعیین کنید

قبل از اینکه شروع به نوشتن کنید، باید هدف خود را تعیین کنید. تکنیک مقالات سئو بیس، فقط استفاده موارد فنی نیست. اگر مطلب بدون هیچ‌گونه فکر و هدفی نوشته‌شده باشد، حتی اگر نکات فنی هم در آن رعایت شود، کاربر بعد از خواندن پاراگراف اولیه، آن را ترک خواهد کرد. درواقع باید مطلبی را بنویسید که کاربران به دنبال آن‌ها هستند.

پیامی که کاربر بعد از خواندن این مقاله باید دریافت کند چیست؟ شما به کدام سؤال کاربران قصد پاسخ دارید؟ کدام نوع از کاربران خواننده مطلب شما هستند؟ آیا مطلب شما نیاز اکثر افراد است یا خیر؟ نوع نگارش، تعداد کلمات، نوع کلمات و غیره باید چگونه باشد؟ همه این سوالاتی است که نویسنده باید قبل از شروع به نوشتن از خود بپرسد و پاسخ آن‌ها را بدهد.

2. ساختار محتوای خود را ایجاد کنید

مقالات سئو بیس باید دارای یک ساختار بر اساس اصول نوشتن سئو باشند. سعی کنید که برای مطالب سایت خود یک ساختار ساده ایجاد کنید تا درک مطلب را ساده ترکند.

ساختار مقالات سئو بیس اصولاً به شکل زیر است:

  • توضیح مقدماتی
  • متن اصلی (در متن اصلی، بهتر است که برای بیان هر مطلب نیز از پاراگراف و عناوین داخلی مناسب استفاده کنید)
  • نتیجه‌گیری

3. تعیین کلمات کلیدی

بعدازاینکه هدف و ساختار سایت خود را تعیین کردید، در ابتدا باید کلمات کلیدی را مشخص کنید. شما باید از کلمات و عبارات کلیدی استفاده کنید که بیشترین جستجو را توسط کاربران دارد و بهترین راه برای پیدا کردن این مسئله، خود ابزارهای گوگل است.

4. کاربرپسند بنویسید

همان‌طور که گفتیم، شما در قدم اول باید نیازهای کاربران را در نظر بگیرید و بتوانید در مقاله خود به این نیاز کاربران پاسخ دهید. ممکن است شما مقالات متعدد زیادی بنویسید اما اگر هیچ جذابیتی برای کاربران نداشته باشد و به‌عبارتی‌دیگر کاربرپسند نباشد و کاربران بعد از خواندن آن‌ها، نکته‌ای را یاد نگیرند، هیچ ارزشی نخواهد داشت. متأسفانه بعضی از نویسنده‌ها، فقط برای گوگل می‌نویسند و کاربر را در نظر نمی‌گیرند.

امروزه گوگل بیشتر از اینکه به نحوه استفاده از تکنیک‌های مقالات سئو بیس توجه کند، کاربرپسند بودن مطالب برایش اهمیت دارد. ورود و خروج سریع کاربران، به گوگل این مسئله را می‌فهماند که مقاله شما ارزشی محتوایی نداشته است و ازاین‌رو، سایتتان جریمه خواهد کرد.

5. استفاده از عنوان و پاراگراف

همان‌طور که گفتیم، ساختار مطالب خیلی مهم است. بهتر است که مطالب خود را دسته‌بندی کنید و برای هر دسته یک عنوان و پاراگراف بنویسید. به این صورت خواندن و فهم مطلب برای کاربران نیز راحت‌تر خواهد بود.

6. تعداد کلمات و چگالی کلمات کلیدی و به کار بردن آن‌ها

مطلب نه باید خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند که از حوصله کاربران خارج شود. تعداد کاراکتر مقالات سئو بیس باید بین 500 تا 1500 کلمه باشد. همچنین باید کلمات کلیدی را متناسب به کار ببرید. درصد چگالی کلمات کلیدی باید بین 1 تا 3 درصد باشد و بیشتر از آن را گوگل جریمه خواهد کرد. همچنین سعی کنید تا کلمات را در عنوان‌ها و پاراگراف‌های ابتدایی و پاراگراف انتهایی به کار ببرید. خیلی مهم است که کاربر با خواندن مطلب شما، این حس به او دست ندهد که فقط دارد کلمات کلیدی را می‌خواند.

7. به مطالب قبلی لینک بدهید

ارتباط دهی بین مطالب خیلی مهم است. این نکته را در نظر داشته باشید که شما در یک مطلب نمی‌توانید همه نکات را قرار بدهید و مجبور هستید تا در مطالب مختلف به بررسی آن‌ها بپردازید. همچنین ممکن است که مطلبی بنویسید تا در مقالات بعدی هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. بهترین روش ارتباط دهی بین این مقالات با استفاده از کلمات کلیدی است یعنی همان انکر تکست است؛ یعنی کاربر با کلیک بر روی کلمه کلیدی آن مقاله، وارد شود.

ارتباط دهی بین مقالات اولاً اینکه یک ارتباط مناسبی را بین صفحات سایت شما ایجاد می‌کند و با ایندکس شدن هر صفحه که صفحات قبلی لینک شده است، آن صفحات بازهم توسط گوگل مرور می‌شوند که باعث افزایش رتبه آن‌ها می‌شود. دوم این‌که به‌راحتی کاربران را می‌توانند مقالات را قبلی را که موردمطالعه قرار دهند.

8. با برنامه مقالات را قرار دهید

یک دوره زمانی و استراتژی برای محتوای مقالات سئو سایت خود بنویسید. سعی کنید مقالات سئو را به‌صورت منظم و بر اساس برنامه‌ای که از قبل تعیین کرده‌اید، قرار دهید تا کاربران برای خواندن مقالات سئو شما برنامه‌ای داشته باشند.

نتیجه‌گیری

برای اینکه مقالات سئو بیس مناسبی بنویسید، باید مراحلی را سپری کنید. پیدا کردن کلمات کلیدی، تعداد به کار بردن این کلمات در مقالات، کاربرپسند بودن، طول مقاله، ارتباط دهی بین مقالات و در حالت کلی تکنیک‌های فنی و غیر فنی از مواردی هستند که یک تولید کننده محتوا باید به کار برد تا مقالات سئو سایت خود را در صفحه اول گوگل مشاهده نماید.

  • خدمات دانشجویی



هزینه همگی مناسب و تحویل سریع است

ارتباط با ما در تلگرام 


راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr


برگرفته شده از rsnre.blog.ir




  • خدمات دانشجویی

سفارش های خود را در موسسه مجازی معتبر گرین پروژه عنوان کنید

پایان نامه ها

مقالات

پروژه و تحقیق های دانشجویی

پاورپوینت

ترجمه و تایپ


هزینه همگی مناسب و تحویل سریع است

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr





  • خدمات دانشجویی

مولف یا مولفان پژوهش

این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های مقاله به شمار می‌رود. بیشتر مولفان بدون توجه به این بخش نام و ایمیل خود را قید می‌کنند. باید توجه شود که وابستگی سازمانی که نویسنده مقاله ذکر می‌کند می‌تواند در مواردی همچون دفاع از پایان نامه، ارتقاء اعضای هیئت علمی و یا کسب نمره در یک آزمون یا سازمان اثرگذار باشد. بنابراین در این بخش باید به دقت عمل سود.

اصول نوشتن مولف یا مولفان پژوهش

۱- ابتدا نام، اولین حرف از نام میانی و سپس نام خانوادگی نوشته شود.

۲- از ذکر القاب نظیر دکتر، مهندس، استاد، پروفسور، مدیرعامل، رئیس و نظایر این خودداری شود.

۳- در مقالاتی که بیش از یک نفر نویسنده دارد، نویسنده مسئول باید با علامت * مشخص گردد، در غیر اینصورت نفر اول به عنوان نویسنده مسئول به حساب خواهد آمد.

۴- وابستگی سازمانی (affiliation) مؤلفان با شماره‌های جداگانه برای هریک از آن‌ها مشخص شود.

نحوه تقسیم بندی امتیازات مولف یا مولفان پژوهش

به طور معمول نفر اول هر پژوهش امتیاز کامل از مقاله می‌برد. البته با اضافه شدن نام هر نویسنده جدید، بخشی از نمره نفر اول کاهش می‌یابد. همچنین باید توجه شود که امتیاز نفر اول و نویسنده مسئول مقاله یکی نمی‌باشد. نفر اول معمولاً بالاترین جایگاه را در بین نویسندگان یک مقاله دارد و نویسنده مسئول صرفاً به عنوان مسئول مکاتبات در نظر گرفته می‌شود. در لینک زیر می‌توانید جدولی را مشاهده نمایید که امتیاز نویسندگان مقاله بر حسب ترتیب اسامی را شرح می‌دهد.

  • خدمات دانشجویی

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr



برگرفته شده از rsnre.blog.ir
  • خدمات دانشجویی

نگارش قسمت نتایج مقاله

  • خدمات دانشجویی