گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

چگونه یک مجله اسکوپوس پیدا کنیم که فرآیند چاپ آن کوتاه باشد؟

بدون استثنا تمامی مقاله نویسان این تمایل را دارند که بعد از اتمام کار نگارش مقاله، مقاله آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکنه در مجله دلخواهشان پذیرش و چاپ شود. پذیرش و چاپ مقاله در کوتاه ترین زمان ممکنه غیرممکن نیست و کافی است نگارنده مقاله چندین وجه را در نظر گیرد. این وجوه به عوامل درونی و بیرونی تقسیم می‌شود. عوامل درونی همان کیفیت مقاله و میزان علمی و اصولی بودن مقاله است، و عوامل بیرونی عواملی هستند که خارج از دسترس نویسنده مقاله هستند و معمولاً هیچ ارتباطی با کیفیت مقاله او ندارند. برخی مجلات به واسطه استقبال زیاد نویسندگان، معروفیت و محبوبیت و عوامل دیگر طول فرآیند چاپ و پذیرش طولانی دارند و برعکس. برخی دیگر از مجلات نیز علی رغم کیفیت بالا و محبوبیت‌شان سیستمی اندیشیده‌اند تا بتوانند فرآیند چاپ و پذیرش خود را کوتاه کنند. یکی از پایگاه‌های علمی مهم و معروف دنیا اسکوپوس است که خود وابسته به موسسه الزویر می‌باشد. در این جا طی مطلبی با عنوان چگونه یک مجله اسکوپوس پیدا کنیم که فرآیند چاپ آن کوتاه باشد؟ می‌کوشیم برای آن دسته از افرادی که قصد چاپ و پذیرش مقاله در این پایگاه را در مدت کوتاهی دارند پاسخی ارایه دهیم (بیشتر بخوانید: معرفی چند روش خوب برای ارزیابی سریع یک مجله علمی).

چگونه یک مجله اسکوپوس پیدا کنیم که فرآیند چاپ آن کوتاه باشد؟

اسکوپوس (SCOPUS) پایگاه علمی عظیمی است و شامل مجلات بسیار زیادی است که امکان پاسخدهی سریع و یا به اصطلاح چاپ سریع را در خود دارند. موسسه الزویر برای یافتن مجلات اسکوپوس خود ابزاری تهیه نموده است که می‌توان با استفاده از این ابزار و با مراجعه به فیلد مورد مطالعه و موضوع مقاله و کلید واژگان به یک سری مجلات اسکوپوس دسترسی پیدا نمود که امکان چاپ سریع مقاله را مهیا می‌کنند. همانطور که گفته شد از آنجایی که اسکوپوس متعلق به موسسه الزویر می‌باشد شما می‌توانید با مراجعه به این لینک و مشخص کردن مشخصات مقاله و حیطه مورد نظر به فهرستی از مجلات اسکوپوس دست پیدا کنید که مقاله شما را در آن چاپ می‌کنند (جهت ورود به لینک مورد نظر کلیک کنید).

با وارد کردن کلید واژگان و محدودیت زمانی مورد دلخواه در این وب سایت، به شما چندین مجله اسکوپوس معرفی می‌شود که مدت زمان چاپ و پذیرش آنها نیز قید شده است و شما می‌توانید با توجه به آنها یک یا چند مجله را انتخاب نمایید و با توجه به فرآیند تصمیم گیری خود، نهایتاً یک مجله را برای ارسال مقاله برگزینید.

  • خدمات دانشجویی

موسسه انجام تحقیق دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی