گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۵- عنوان باید روشن و بدن ابهام باشد و همچنین جذابیت داشته باشد.

۶- اجتناب از آوردن کلمات اضافی: آوردن کلماتی که هیچ کمکی در فهم عنوان ندارند در ابتدای هنوان مناسب نیست. برای مثال کلمات “بررسی، مقایسه، مطالعه‌ای در زمینه، پژوهی در حیطه و …” در ابتدای عنوان اضافی هستند و حذف آن‌ها بهتر است. به این دو مثال توجه کنید: “بررسی اثربخشی درمان با داروی هالوپریدوال در بهبود علایم شناختی بیماران اسکیزوفرنیک” و عنوان دوم” اثر هالوپریدول در بهبود علایم شناختی بیماران اسکیزوفرنیک”. عنوان دوم به دلیل عدم استفاده از “بررسی اثربخشی” صحیح تر است.

۷- زمان و مکان مطالعه: اگر پژوهشی شما از نوع توصیفی است زمان و مکان مطالعه آورده می‌شود ولی برای سایر انواع پژوهش این کار ضرورتی ندارد. برای مثال اگر می‌خواهید میزان شیوع یک بیماری یا آگاهی مردم را مطالعه کنید مکان و زمان آورده شود. مثال صحیح: “میزان شیوع بیماری دیابت در میان روستائیان شهر تهران در سال ۱۳۹۳″.  مثال غلط: “اثربخشی درمان دارویی بر بهبود کارکرد کلیه در بیماران شهر تهران در سال1396

  • خدمات دانشجویی

۴- عنوان باید کوتاه باشد: در انتخاب عنوان مقاله توجه به کوتاه بودن آن ضروری است. معمولاً اگر عنوان پژوهش در حدود ۷ یا ۸ تا ۱۲ کلمه باشد بسیار مناسب است. همچنین عنوان دارای بیش از ۲۰ کلمه ضعیف به شمار می‌آید:

عنوان بسیار کوتاه: پوسیدگی دندان کودکان.

عنوان بسیار بلند: اثرات تغذیه نامناسب، فرهنگ مسواک نزدن، استفاده از نخ دندان و آموزش‌های نامناسب والدین بر پوسیدگی دندان‌های شیری کودکان مدارس ابتدایی!

عنوان استاندارد: عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر پوسیدگی دندان کودکان.

  • خدمات دانشجویی

۳- عدم استفاده از فرمول و علائم اختصاری: شما نباید در عنوان مقاله از علائم اختصاری همانند MS و یا فرمول‌ها استفاده کنید. علایم اختصاری باید در عنوان به صورت کامل آوره شوند و در اولین جایی از متن که مورد استفاده قرار گرفته‌اند اختصار آن‌ها داخل پرانتز ذکر گردد. بنابراین این عنوان غلط است: “بررسی علایم بیماری MS در بیماران ایرانی” و این عنوان صحیح‌تر است “علائم بیماری مولتیپل اسکلروزیس در بیماران ایرانی”.

  • خدمات دانشجویی

۲- عنوان باید حاوی متغیرهای اصلی پژوهش باشد: اگر به مثال بالا توجه کنید مشاهده می‌شود که در عنوان اول  هر سه متغیر اصلی پژوهشی که یکی متغیر وابسته و دیگری متغیر مستقل است در عنوان مقاله آورده شده‌اند اما در عنوان دوم متغیرهای اصلی پژوهش وجود ندارد.

  • خدمات دانشجویی

۷ نکته طلایی در انتخاب عنوان مقاله

انتخاب عنوان مقاله

انتخاب عنوان مقاله یکی از بخش‌های دشوار نگارش یک مقاله یا پایان نامه محسوب می‌شود. البته پس از انتخاب عنوان مقاله باید به سایر بخش‌ها از جمله نوشتن چکیده خوب و انتخاب مجله مناسب نیز توجه کنید.

توجه داشته باشید که در اینجا هدف ما آموزش انتخاب موضوع پژوهشی نیست. هدف ما این است که توضیح دهیم بعد از فرایند انجام یک مقاله یا پایان نامه حالا که وقت ارسال مقاله به یک مجله رسیده است چگونه عنوانی دقیق برای آن بنویسیم. در کتاب‌های روش تحقیق مطالبی درباره انتخاب عنوان مقاله ذکر شده است که هدف ما در اینجا پرداختن به این موضوع نیست. ما می‌خواهیم چند نکته کاربردی را مطرح کنیم تا بتوانید با توجه به آن‌ها در انتخاب عنوان مقاله یا انتخاب عنوان پایان نامه خود عملکرد بهتری داشته باشید.

ادامه در پست های اینده

  • خدمات دانشجویی



ساخت پاورپوینت های ساده و حرفه ای برای دفاع، سمینار، ارائه های کلاسی با هزینه دانشجویی و کیفیت عالی و غیر تکراری 

برای درخواست سفارش های خود با تلگرام با ما در تماس باشید.


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 

@projenr

تحویل سریع 

هزینه توافقی

ارتباط مستقیم با متخصصین برتر




  • خدمات دانشجویی

6- موارد اخلاقی در پژوهش را رعایت کنید.

- اگر مقاله شما نیاز به اخذ کد اخلاق دارد حتماً آن را ذکر کنید.

- به مجله تضمین دهید که نسخه ارسالی مقاله نسخه اصلی می‌باشد و هیچگونه کپی برداری در آن نشده است.

  • خدمات دانشجویی

5-اشتباه‌های تکنیکی در مقاله

- چکیده مقاله شما با بخش‌های مختلف مقاله تعارض نداشته باشد. به این معنی که چکیده دقیقاً انچه را که شما انجام داده و به نتیجه رسیده‌اید را انعکاس دهد.

- مطمئن گردید که یافته‌ها و نتیجه‌گیری دقیقاً به سوال پژوهشی شما پاسخ دهند.

- با متخصصین رشته خود درباره کیفیت مقاله مشورت کنید و از آنها بخواهید مقاله را داوری کنند.

- برای بالاتر بردن زبان نگارشی مقاله بسیار حیاتی است که با یک ادیتور زبده و با مهارت در رشته تخصصی خود همکاری کنید. ویژگی زبان نگارشی برای همه مجلات بسیار حائز اهمیت است.

  • خدمات دانشجویی

4- کاورلتر بنویسد.

- در کاورلتر به یافته‌های بسیار مهم مقاله مستقیماً و به اختصار اشاره کنید.

- ویژگی‌های خاص مقاله خود را در کاورلتر برجسته سازید.

- اگر یافته مهمی ندارید یک مجله با ضریب تاثیر پایین انتخاب کنید.

اگر مقاله شما یافته‌های مهمی نداشته باشد، هرچقدر کاولتر بسیار باکیفیت و علمی نیز نگارش کنید برای یک مجله با ضریب تاثیر بالا بی‌فایده است. زیرا برای انها نحوه نگارش کاورلتر امری طبیعی و بدیهی است و بیشتر محتوای کاورلتر که پژوهش شما چه چیزی ارایه می‌دهد مهم است.

  • خدمات دانشجویی

گرین پروژه در وبلاگ خود نکات آموزنده و مفیدی را در خصوص مقاله نویسی، پایان نامه نویسی، تحقیقات  کلیه خدمات دانشجویی ارائه می دهد.

همچنین در خصوص انجام کلیه خدمات دانشجویی در خدمت دانشجویان می باشد. 

برای سفارش های خود کافی است به ای دی ما در تلگرام پیغام دهید.

برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 

@projenr




  • خدمات دانشجویی