گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نکات کاربردی و ترفندهای مهم

 

درباره ورد - Microsoft Word - که حتما باید بدانید

  آموزش ورد Word

    سلام

    تقریبا همه این نکات از مواردی است که خودم به نوعی باهاشون کار داشتم یعنی چون نیازشان داشتم دنبالش رفتم و یاد گرفتم. دوست دارم این نکات کاربردی را بزارم تا همه ازشون استفاده کنند.

 

استفاده از مطالب این قسمت فقط با ذکر نام وبلاگ (وبلاگ شخصی محسن عمادی-eittcrobatic.blogfa.com) مجاز می باشد.

 

۱- نمایش اعداد به صورت فارسی در حالت فارسی Fa و نمایش اعداد به صورت انگلیسی در حالت انگلیسی En

 

دیدن تصویر با کیفیت بیشتر

البته به گفته یکی از اعضای محترم "در صورت استاندارد شدن کی بورد دیگر نیازی به تنظیمات گفته شده برای فارسی کردن اعداد نیست و کلید های بالای صفحه کلید اعداد فارسی را نگارش می کنند و کلیدهای سمت راست کیبورد اعداد انگلیسی را نگارش می کند."

با تشکر از مهندس خدابخشی

 

 


 

 

۲- روشی برای بر هم نریختن فایل های ورد در زمان های انتقال به سیستم های دیگر....

 

شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که در نرم افزارهای آفیس مثل MS Word و MS PowerPoint فایلی را ایجاد کرده اید و سپس با فونتهای مختلف متن خود را تایپ نموده اید، اما وقتی آن را برای پرینت و یا نمایش، به کامپیوتر دیگری منتقل میکنید، خواهید دید که تمام فونت هایتان به هم ریخته است.
حتمأ میدانید که این موضوع به خاطر آن است که شما بر روی کامپیوترتان از فونتی استفاده کردهاید که بر روی سیستم دوم وجود ندارد! اما راه حلهای مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از آنها این است که از فایل خود خروجی PDF بگیریم یا از صفحه متن عکس بگیریم. اما مشکل اینجاست که اگر بخواهیم بر روی کامپیوتر دوم این فایل را ویرایش کنیم چه؟ فونتها را با خود حمل کنیم و روی کامپیوتر دوم نصب کنیم؟
راه حل درستیست اما این کار کمی وقتگیر است! اما راه بهتری به وسیله Office 2007 امکان پذیر شده است! در این ترفند نحوه حفظ ثبات فونت ها بدون استفاده از راه های پیچیده را به شما معرفی خواهیم کرد ، البته به وسیله Microsoft Word 2007!

2.jpg
برای این کار:

بعد از اینکه متن خود را تایپ کردید و در آن از فونتهای مختلف استفاده نمودید، در سمت چپ و بالای Word یا PowerPoint ، بر روی گوی دایرهای شکل نرم افزار کلیک کنید تا منوی اصلی آن باز شود.

اکنون در قسمت پایینی و سمت راست این منو، روی گزینه Word Options کلیک کنید.

در پنجرهای که باز میشود، از قسمت Save در بخش Preserve fidelity when sharing this document ، تیک گزینه
 Embed fonts in the file را بزنید.

با انتخاب این گزینه تمام قلمهای به کار رفته در متن شما هنگام ذخیرهسازی، به فایل چسبیده شده و در هر سیستم دیگری که آن را باز کنید، بدون هیچ مشکلی نمایش داده میشود.

 

توجه کنید که در این بخش گزینهای با عنوان Do not common system fonts وجود دارد که بهتر است تیک آن را نیز بزنید. در غیر این صورت، تمام قلمهای پیشفرض سیستمی نیز به فایل، میچسبد و در نتیجه حجم فایل نهایی، بسیار زیاد میشود.

با تشکر از مهندس حداد

 


 

 

۳- زدن نیم فاصله در ورد - Word

Ctrl + -

و یا

Shift + Space

 

 با تشکر از مهندسین جمالی و خدابخشی

 


 

 

۴- ایجاد پاورقی در ورد Word 2007 & 2010

مکان نما را به کنار کلمه‌ای ببرید که می‌خواهید در مورد آن توضیح دهید. از منوی Reference گزینه Insert Footnote را انتخاب نمایید. و یا کلید های ترکیبی Alt+Ctrl+F را بزنید تا پانویس در انتهای همان صفحه قرار بگیرد.

 

 


  

 ۵- کلیدهای بسیار کاربردی در ورد Short Key - Hot Key - Wrod

     توجه: تمام کلیدهای فوری در ویندور و تمام برنامه هایی که درآن اجرا می شوند تنها زمانی که صفحه کلید در حالت انگلیسی باشد کار می کند.

    -  Alt+w+i تک تک بزنید: بزرگ کردن فوری صفحه ورد به اندازه ممکن  - Page Width

    -  Alt+w+1 تک تک بزنید: زوم کردن فوری به طوری که کل صفحه دیده شود - One Page

    -  Alt+n+e+i  تک تک بزنید: آوردن محیط فرمول نویسی!

    -  Shift+F3  با هم بزنید: این ترکیب بسیار مفید در حالت انگلیسی کار می کند به این صورت که اگر یک کلمه مثلا  emadi انتخاب شود و این کلیدها یک بار زده شود حرف اول آن را بزرگ می کند یعنی این طور Emadi و اگر یک بار دیگه زده شود تمام حروف آن را بزرگ می کند یعنی اینطور EMADI. جالب بود نه؟!

    -  Ctrl+Shift+F  با هم بزنید: صفحه ای به نام Font باز می شود که در آن می توانید نوع و سایز فونت پیش فرض در همان ورد را برای هر کدام از زبان های موجود در سیستمتان مشخصی کنید! با زدن گزینه ی Set as Default می توانید مشخص کنید که این تنظیمات فونت برای کل اون رود اعمال شود.

 

    - اگر میخواهید که صفحه ی محیط وردتان بزرگتر شود که معمولا موقع خواندن متون این نیاز بیشتر احساس می شود می توانید کلید های Ctrl+F1 را بزنید تا نوار ابزار بالای ورد  ( ریبون ) پنهان شود. بازدن مجدد این کلید ها نوار ابزار ظاهر می شود.

 

    * کلید های میان بر و نکات فرمول نویسی در ورد:

    - سه کلیدمیان بر بسیار کاربردی ! در فرمول نویسی ورد از مهندس خان زاده :

       1-   = + Alt  : با زدن همزمان این دو کلید ( Alt و مساوی ) فورا محیط فرمول نویسی ایجاد می شود (همان محیطی که از Insert بعد Equation قابل دستیابی است).

       2-  اگر میخواهید سریع بنویسید مثلا A به توان 2 ، می توانید در داخل محیط فرمول نویسی تایپ کنید  A^2 .

       3-  برای اندیس گذاشتن سریع مثلا اگر میخواهید بنویسد B اندیس r ، در  داخل محیط فرمول نویسی بنویسید  B_r .

 

 

 


 

 

 

۶-الف- شماره گذاری فارسی صفحات در ورد  Word 2007 & 2010:

الف- این ترفند خیلی خیلی جالبه خودم هم تا چند وقت پیش نمی دانستم تا اینکه برای رساله پایان نامه ام گیر کردم و رفتم دنبالش...

به صورت معمول از Insert گزینه Page Number را بزنید تا برای شما صفحه گذاری انجام شود. اگر شماره صفحه بندی انگلیسی بود شماره یکی از صفحات را انتخاب ( های لایت ) کنید تا آبی شود.

 سپس کلید های Ctrl+Shift سمت راست صفحه کلید را بزنید تا شماره بندی فارسی شود!!!

برای تبدیل صفحه بندی به انگلیسی کلید های Ctrl+Shift سمت چپ صفحه کلید را بزنید...

۶-ب- دو نوع شماره گذاری در ورد:( با کمک از منبع: aftab.cc )

فرض کنید می خواهیم دو بخش جدا داشته باشیم که بخش اول با حروف ابجد و بخش دوم اعداد باشند.

۱- به همه صفحات خود شماره‌های مربوط به بخش اول را که مثلا قرار بود ابجد باشد را بزنید.

۲- به آخرین خط بخش اول بروید و آنجا کلیک کنید.

۳- بعد به تب Page Layout بروید، روی دکمه Breaks کلیک کنید و  گزینه Next Page را بزنید. با این کار بخش دوم کاملا از بخش اول جدا می شود و شماره گذاری که انجام دادید مثلا ابجد فقط برای بخش اول اختصاص می یابد و وارد بخش دوم نمی شود.

۴- حالا وارد یکی از صفحات بخش دوم بشوید و بعد فرمت شماره گذاری صفحه را به فرمتی که میخواهید بخش دوم با آن فرمت شماره گذاری شود تغییر دهید مثلا فرمت شماره گذاری عدد را انتخاب کنید. حالا اقدام به شماره گذاری با استفاده از تب Insert گزینه ی  Page Number کنید، سپس تصمیم بگیرید که برای بخش دوم، شماره گذاری در بالا ی صفحه یا پایین صفحه درج شود. بنده محسن عمادی این روش را برای شما دوستان نوشتم و در وبلاگم به آدرس eittcrobatic.blogfa.com  قرار دارم تامورداستفاده تان قرار گیرد. برای اینکه این موضوع را به صورت تصویری ملاحظه بفرمایید میتوانید به منبعی که بنده از آن استفاده کردم به آدرس aftab.cc/tutorial/536  مراجعه بفرمایید.

نوشته محسن عمادی

 


 

 

۷- استفاده از Breakها یا صفحه‌شکن‌ها در ورد

آیا تا به حال درگیر مرتب کردن یک سند طولانی بوده‌اید در حالی که بخواهید آن را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید؟ مایکروسافت ورد قابلیت‌های زیادی دارد طوری که می‌توانیم با استفاده از Breaها یا صفحه‌شکن‌ها در ورد به نیاز خود پاسخ دهیم. برای شروع توجه داشته باشید که اگر از آفیس 2007 یا 2010 استفاده می‌کنید، می‌توان Page Break را از منوی Insert انتخاب کرد، در غیراین صورت و اگر دنبال نوع دیگری از Break می‌گردید، باید به تب Page Layout بروید.

حالا آماده‌ایم که به سند خود صفحه‌شکن اضافه کنیم. صفحه‌شکن‌ها وقتی استفاده می‌شوند که بخواهیم متن فعلی را از صفحه بعد دنبال کنیم. در واقع صفحه‌شکن‌ها هیچ فورمت خاصی به صفحه نمی‌دهند و تنها متن را از صفحه بعدی آغاز می‌کنند.

ستون شکن‌ها نیز زمانی به کار می‌آیند که مقاله چند ستونی کار کرده باشید و بخواهید آخرین خط یک ستون را به ستون دیگر بفرستید، اما اگر متن را دست بزنید، همه چیز به هم می‌ریزد. بهترین کار استفاده از ستون شکن است.

متن پوشانی نیز تکنیک دیگری است که می‌توان با کمک آن دور یک تصویر یا برای یک تصویر متن قرار داد. به این ترتیب جای نگرانی از بابت جابه‌جا شدن عکس در صفحه نیست و مطمئن خواهید بود که عکس هر کجا برود، شرح آن نیز می‌رود.

یکی از مهم‌ترین صفحه‌شکن‌ها، Next Page Break است که در مقایسه با صفحه‌شکن استاندارد، یک تفاوت عمده و بزرگ دارد: فورمت‌بندی صفحه جدید می‌تواند کاملا با قبلی متفاوت باشد. همچنین صفحه‌شکن‌های زوج و فرد باعث می‌شوند صفحه بعدی‌تان یک صفحه زوج باشد یا یک صفحه فرد.

اگر تمایل دارید برای سند خود جلد تعیین کنید یا بخش‌هایی از آن از کل سند متفاوت باشد، بهتر است از Section Break استفاده کنید. در این حالت هر بخش برای خود یک فورمت‌دهی خواهد داشت.

مایکروسافت اعلام کرده است که 90 درصد از کاربران معمولا تنها از 10 درصد از قابلیت‌های آفیس استفاده می‌کنند، امیدواریم این ترفند باعث شود بهره بیشتری از قابلیت‌های آفیس ببرید.

جام جم-کلیک ۵/۱۰/۸۹

 


 

۷- ایجاد فهرست در ورد:

 

1-

دریافت مطلبی در مورد چگونگی ساخت و ویرایش فهرست عناوین و واژه ها در ورد

 

 

2- مطلبی جدید با موضوع "یک فهرست برای چند فایل" از کلیک شماره 351 یکشنبه 01 آبان 1390:

 

سطح: پیشرفته

یک فهرست برای چند فایل

 

ایجاد فهرست توسط نرم‌افزار Word کار دشواری نیست؛ اما همین کار را بیش از نیمی از کاربران بدرستی انجام نمی‌دهند و هنگام تهیه فهرست مطالب خود، این کار را به‌صورت دستی به‌انجام می‌رسانند. کاربران حرفه‌ای این نرم‌افزار بخوبی می‌دانند با کمک ابزار Table of Contents می‌توانند از عناوین و سرفصل‌هایی که توسط Heading علامت‌گذاری کرده‌اند، فهرست مطالب را به‌طور خودکار ایجاد کنند.

 

 استفاده از این ابزار بسیار راحت است؛ اما گاهی اوقات موارد خاصی پیش می‌آید که حتی کاربران حرفه‌ای این نرم‌افزار را نیز دچار مشکل می‌کند. یکی از این موارد نیز فهرست‌نویسی برای چند فایل متنی مجزا به‌صورت یکپارچه است. فرض کنید 6 فایل متنی مجزا در اختیار دارید که هر کدام بخش‌هایی از یک کتاب را تشکیل می‌دهند. حال می‌خواهید برای بخش‌های یک تا 6، یک فهرست ایجاد کنید! آیا می‌دانید انجام این کار نیز در نرم‌افزار Word امکان‌پذیر است؟ روش انجام این کار به شرح زیر است:

1ـ ابتدا یک فایل متنی جدید برای فهرست مطالب خود ایجاد کرده و آن را در کنار دیگر فایل‌های متنی خود (به‌عنوان مثال در کنار 6 فایل دیگر مربوط به فصل‌های یک تا 6) ذخیره کنید.

2ـ به تب Insert مراجعه کرده و در بخش ابزارهای Text روی گزینه Quick Parts کلیک و Field را انتخاب کنید.

3ـ پس از نمایش پنجره فیلد، در قسمت Please choose a field، گزینه RD که معادل عبارت Reference Document را انتخاب کنید.

4ـ در قسمت Field properties، نام اولین بخش از فایل‌های متنی خود را وارد کنید (در این مثال فصل یک همان بخش اول است که به‌صورت Chapter1.docx وارد می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که عناوین و سرفصل‌های مختلف در فایل‌های شما می‌باید طبق استاندارد ذکر شده با استفاده از heading‌ها علامت‌گذاری شده باشد).

توجه: چنانچه فایل فهرست و دیگر فایل‌های متنی شما در کنار یکدیگر ذخیره نشده باشد، می‌باید مسیر کامل قرارگیری فایل روی هارد‌دیسک را در مرحله 4 مشخص کنید.

5‌ ـ در نهایت چنانچه فایل حاوی فهرست مطالب در کنار دیگر فایل‌های شما ذخیره شده است، علامت چک‌مارک کنار عبارت Path is relative to current doc را نیز فعال کرده و با کلیک روی گزینه OK، تغییرات را اعمال کنید.

6 ـ پس از طی مراحل فوق می‌باید کد مربوط به فیلد را در صفحه خود مشاهده کنید. چنانچه این کد را مشاهده نمی‌کنید به تب Home بروید و نماد پاراگراف را انتخاب کنید تا متون پنهان در صفحه نیز نمایش داده شوند.

7ـ مراحل 2 تا 5 را برای هریک از فایل‌های موردنظر خود تکرار کنید (باتوجه به مثال فوق، تکرار این عملیات برای ما می‌باید 5 بار به‌ازای فصل‌های 2 تا 6 انجام شود.)

8 ـ پس از فراخوانی تمام فایل‌های موردنظر، نشانگر ماوس را در ابتدای فایل فهرست، (قبل از اولین فیلد) قرار دهید و با مراجعه به تب References، روی گزینه Table of Contents کلیک کنید.

9ـ یکی از فهرست‌های خودکار را برگزینید و نتیجه را مشاهده کنید.

توجه: در صورتی که پس از انتخاب فهرست، تنها فیلدی شبیه به فیلدهای قبلی مشاهده کردید، فیلد فهرست را انتخاب کنید و کلیدهای Alt + F9 را فشار دهید تا فهرست نمایش داده شود.

نکته مهم: در این بخش ممکن است به مشکل بزرگی برخورد کنید و آن هم تکرار شماره صفحاتی همچون صفحه یک است! بروز این مشکل به‌این دلیل است که صفحات فایل‌های متنی شما همگی از شماره یک شروع شده و فهرست‌نویسی نیز طبق شماره همان صفحات انجام می‌شود. در چنین شرایطی برای رفع مشکل تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تعداد صفحات فایل شماره یک را مشاهده کنید. سپس فایل شماره دو را باز کرده و شروع شماره‌گذاری برای صفحات آن را از یک شماره بیشتر از شماره صفحه آخر فایل قبلی در نظر بگیرید. (به‌عنوان مثال اگر فایل شماره یک شامل 15 صفحه‌است، شماره‌گذاری برای فایل شماره 2 را از صفحه 16 آغاز کنید.) همین عملیات را برای فایل‌های 3 تا 6 تکرار کنید و در نهایت فهرست خود‌را به‌روزرسانی کنید تا مشاهده کنید مشکل شماره صفحات نیز رفع شده است.

لینک منبع:

http://jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100857505284

 


 

۸ - تغییر زبان ویندوز به زبان کلمه ای که در ورد آن را انتخاب می کنید برای تایپ راحتر:

سلام. امشب دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ است که این قسمت را اضافه می کنم. این نکته مهم و خیلی کاربردی است تا حدی که وقتی این نکته را بدانید دیگه هر وقت که ورد را نصب کنید این تنظیم را هم باید انجام بدهید. عکس زیر به خوبی گویای این نکته است که در آپشن ورد تنظیم می شود:

عکس با کیفیت بیشتر را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 


 

۹-  قابلیت تصحیح خودکار یا اضافه کردن لغات به ورد و استفاده سریع از آن:

مثلا من می خواهم وقتی می زنم مح اسمم کامل تایپ شود: محسن و این کار اتومات انجام شود. این کار برای عبارت های ثابت طولانی که مجبوریم مداوم از آنها در ورد استفاده کنیم بسیار کار را ساده می کند برای این به قسمت اپشن ورد ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ بروید. از سمت چپ Proofing را بزنید. در سمت راست در قسمت اول که به نام Auto Correct Options است روی دکمه ای که به همین نام وجود دارد کلیک کنید. پنجره ای باز می شود که در تب Auto Correct لغت خودتان را وارد کنید. به این صورت که در کادر Replace قسمتی از کلمه و در کادر With کل کلمه تان را وارد کنید و Add را بزنید. شکل زیر نشان می دهد که وقتی من در ورد تایپ کنم "محسن عم" بعد از اینکه فاصله را بزنم عبارت کامل "محسن عمادی" تایپ می شود.

 

Auto Correct

تصویر را می توانید از اینجا با کیفیت بیشتری ببینید. 

 

استفاده از مطالب این پست و وبلاگ فقط با ذکر دقیق منبع مجاز است.

******* 

نکته۱ : قبل از نصب ویندوز جدید حتما از نرم افزار Windows Easy Transfer که در خود ویندوز 7 قرار دارد استفاده کنید.

 

نکته۲ : اگر از ویندوز 7 کرک شده استفاده می کنید به جز آپدیت شماره ی KB971033 می توانید آپدیت های دیگر را نصب کنید چون فعلا فقط این آپدیت است که کرک بودن ویندوز را چک می کند برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک روبرو مراجعه کنید:شناسایی آپدیت غیرفعال‌کننده ویندوز7های غیرقانونی

 

نکته۳ : اگر رم سیستمتان زیاده مثلا 2 گیگ به بالا و برنامه هایی که رم زیاد اشغال نمی کنند را استفاده نمی کنید یا با هم باز نمی کنید ویرژال مموری را می توانید حذف کنید. این کار باعث می شود که سرعت افزایش یابد چون دیگه از هارد به عنوان رم استفاده نمی شود و هارد هم کمتر کار می کند. 

 

نکته۴ : بنده اینو  بعد از کلی بررسی فهمیدم و تست کردم که اگر مودم ADSL در حالت Bridge باشه ( یعنی با کانکشن به اینترنت وصل شویم ) ویندوز 8 برای اتصال به اینترنت مسئله پیدا می کند. یعنی یک لحظه وصل می شود و ریسیو زیادی می کند و بعد دیگه ریسیو نمی کند در حالی که اتصال اینترنت هم برقراره! باید مودم را در حالت اول خودش یعنی PPPoE ( یعنی اون حالت بدون کانشکن که هر وقت شبکه فعال باشه اینترنت خواهید داشت ) قرار داد. اگر این نکته را جایی درج  می کنید لطفا منبع آن ( محسن عمادی eittcrobatic.blogfa.com ) را هم ذکر نمایید.

 

  • خدمات دانشجویی

تیم قدرتمند ما متشکل از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی خدمت رسانی در زمینه های :

نگارش پایان نامه و تعیین موضوع همراه با مشاوره رایگان

نگارش پروپوزال همراه با اصلاح رایگان

نگارش مقالات همایشی و پژوهشی ؛استخراج مقاله از پایان نامه

انجام تحقیق و پروژه های دانشجویی 

ساخت پاورپوینت ساده و حرفه ای

تایپ و سرچ مقالات

انجام پروژه های جی ای اس و سنجش از دور

و کلیه خدمات دانشجویی

داریم...

 

همگی خدمات به فرمت دلخواه شما ارسال میگردد

همچنین هزینه همگی و زمان تحویل را خودتان تعیین مینماید توافقی است..

پاسخگویی آنی

کیفیت برتر تحویل سریع هزینه دانشجویی را در این مکان تجربه نمایید.

 

اعتماد و رضایت  شما مهمترین هدف ماست

 

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

 
saraakbari739@yahoo.com
 

جدول هزینه های خدمات دانشجویی گرین پروژه

پایان نامه: 1.500/0000 الی 2/000000

پروپوزال: 300/000

مقاله همایشی 200/000

مقاله پژوهشی 300/000

سمینار 250/000

تحقیقات هر صفحه : 4/000

پاورپوینت هر اسلاید4/000

ترجمه هر صفحه 9/000

تایپ هر صفحه 2/000

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

تیم قدرتمند ما متشکل از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی خدمت رسانی در زمینه های :

نگارش پایان نامه و تعیین موضوع همراه با مشاوره رایگان

نگارش پروپوزال همراه با اصلاح رایگان

نگارش مقالات همایشی و پژوهشی ؛استخراج مقاله از پایان نامه

انجام تحقیق و پروژه های دانشجویی 

ساخت پاورپوینت ساده و حرفه ای

تایپ و سرچ مقالات

انجام پروژه های جی ای اس و سنجش از دور

و کلیه خدمات دانشجویی

داریم...

 

همگی خدمات به فرمت دلخواه شما ارسال میگردد

همچنین هزینه همگی و زمان تحویل را خودتان تعیین مینماید توافقی است..

پاسخگویی آنی

کیفیت برتر تحویل سریع هزینه دانشجویی را در این مکان تجربه نمایید.

 

اعتماد و رضایت  شما مهمترین هدف ماست

 

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702

ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها

ای دی تلگرام:


برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

 
saraakbari739@yahoo.com
 

جدول هزینه های خدمات دانشجویی گرین پروژه

پایان نامه: 1.500/0000 الی 2/000000

پروپوزال: 300/000

مقاله همایشی 200/000

مقاله پژوهشی 300/000

سمینار 250/000

تحقیقات هر صفحه : 4/000

پاورپوینت هر اسلاید4/000

ترجمه هر صفحه 9/000

تایپ هر صفحه 2/000

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

  • خدمات دانشجویی

در نوشتن مقاله یا پایان نامه یکی از مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین موارد، ذکر منابع آنها و شیوه رفرنس نویسی است. رفرنس نویسی انواع گوناگونی دارد و معمولا هر دانشگاه یا هر مجله شیوه خاصی برای این کار دارد که بایستی در صورت نگارش مقاله یا پایان نامه و تز دکتری آن روش به خصوص را رعایت کنیم. یکی از روش‌های رفرنس نویسی که در مطالب قبلی سایت به آن اشاره کرده‌ایم، رفرنس نویسی به روش ونکوور است. در این مطلب قصد داریم شما را با رفرنس نویسی به روش apa نیز آشنا کنیم.

رفرنس نویسی به روش apa چگونه است؟

رفرنس نویسی به روش apa یا همان American Psychological Association ، یک روش معمول و پرکاربرد برای معرفی منابع و یا استنادات بیوگرافیک است. در این روش که بر پایه نام نویسنده و تاریخ نوشته استوار است، در داخل متن و در کنار جملات مربوط به هر نوشته، نام نویسنده و تاریخ نگارش مقاله نوشته می‌شود. پایه‌های یک رفرنس نویسی درون متنی به روش apa به ترتیب زیر است:

  • نام نویسنده یا نویسندگان و تاریخ چاپ نوشته مرجع را در متن خود بگنجانید.
  • برای نوشتن نام نویسنده و تاریخ چاپ در مقابل هر جمله، از علامت پرانتز استفاده کنید.

به عنوان مثال:

بسیاری از کشورهای در حال توسعه، از قوانین و مقررات ویژه برای وادار کردن شرکت‌ها به رعایت مسائل محیط زیستی و حقوق کارکنان و جامعه برخوردار نیستند. در چنین وضعیتی، محرکه اصلی در رعایت مسئولیت اجتماعی، وجدان این شرکت‌ها و روحیه و تلقی‌های مدیران آن‌هاست (Adams, 2002). 

در صورتی که می‌خواهید یک نقل قول مستقیم از یک نویسنده را در متن خود بگنجانید، لازم است شماره پاراگراف یا صفحه نوشته در متن اصلی را نیز اشاره کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • نام نویسنده یا نویسندگان، تاریخ چاپ و شماره صفحه یا پاراگراف متن مد نظر را در نوشته خود بیاورید.
  • موارد فوق را در داخل یک پرانتز در مقابل جمله مربوطه بنویسید.

به عنوان مثال:

(Smith & Bruce, 2018, pp. 25-26)

در رفرنس نویسی به روش apa در صورتی که می‌خواهید عین متنی را از جایی نقل قول کنید، بایستی صفحه مطلب مورد نظر را در منابع بگنجانید.
در رفرنس نویسی به روش apa در صورتی که می‌خواهید عین متنی را از جایی نقل قول کنید، بایستی صفحه مطلب مورد نظر را در منابع بگنجانید.

پس از انجام مراحل مذکور، بایستی تمامی منابع ذکر شده در داخل متن را در پایان نوشته و در قسمت لیست منابع نیز تکرار کنید. هدف از نوشتن لیست منابع در پایان متن این است که مخاطبان شما تمام اطلاعاتی را که در مقاله شما خواهند یافت، فهرست وار و به صورت تجمیعی در اختیار داشته باشند.

رفرنس نویسی به روش apa در مورد مجلات شامل موارد زیر می‌شود:

  • نام نویسنده یا نویسندگان
  • تاریخ انتشار مقاله
  • نام مقاله
  • نام مجله (با فونت خمیده یا همان italics)
  • Volume مجله (با فونت خمیده)
  • Issue مجله (با فونت غیر خمیده )
  • حدود صفحات مجله
  • DOI
رفرنس نویسی یه روش apa در مورد مجلات
رفرنس نویسی یه روش apa در مورد مجلات

رفرنس نویسی به روش apa در مورد کتاب‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • نام نویسنده یا نویسندگان
  • تاریخ چاپ کتاب
  • عنوان کتاب (با فونت خمیده)
  • محل چاپ کتاب
  • ناشر

مواردی که در رفرنس نویسی به روش apa باید به آنها توجه کنید

  • منابع را در یک صفحه جدید با عنوان “منابع” جمع‌آوری کنید.
  • تمام منابع خود را در این لیست بدون توجه به نوع آنها (از قبیل مقاله، کتاب، منابع اینترنتی و…) به ترتیب حروف الفبا نام ببرید.
  • ترتیب چیدن منابع بر حسب حروف الفبا بر اساس نام نویسنده مقاله است.
  • در مورد منابعی که نام نویسنده آنها مشخص نیست، رده‌بندی بر حسب حروف الفبا را با توجه به اولین حرف از عنوان منبع مد نظر انجام دهید.

استناد به جداول و تصاویر در رفرنس نویسی به روش apa

منظور از “جداول” ارزش‌های عددی و یا نوشته‌هایی هستند که به صورت سطری یا ستونی در داخل متن گنجانده شده‌اند.

منظور از “تصاویر” تمامی شکل‌های گرافیکی، چارت‌ها، نقشه‌ها و عکس‌های داخل متن است.

در صورتی که قصد دارید به جداول یا تصاویر یک مقاله استناد کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • منبع تمامی جداول و تصاویر بایستی در قسمت اصلی نوشته آورده شوند.
  • جداول و تصاویر را به ترتیبی که در متن آورده شده‌اند، شماره‌گذاری کنید.
  • در داخل متن اصلی جداول و تصاویر را با شماره اختصاص داده شده به آنها یاد کنید. به عنوان مثال:

“همان طور که در شکل 2 نشان داده شده است” و یا “طبق آماری که جدول 3 به آن اشاره کرده است”.

  • هر جدول یا تصویر بایستی با یک ضمیمه در قسمت پایین شکل همراه باشد که توضیح مختصری از کاربرد آن را ارائه دهد.
  • زمانی که شما یک شکل را از روی اطلاعات یک منبع دیگر می‌سازید، بایستی نام منبع را در فهرست منابع ذکر کنید. در برخی مواقع لازم است شما اجازه کپی رایت را از نویسنده اخذ کنید.
  • توجه کنید که عبارت “نسخه چاپی با مجوز” تنها در صورتی که مجوز اخذ شده باشد به کار رود.

استناد به منابع دست دوم در رفرنس نویسی به روش apa

روش apa تنها در صورتی استناد به منابع دست دوم را مجاز می‌شمارد که منبع اصلی در دسترس نباشد. با این حال در صورتی که شما قصد استناد به اطلاعاتی را دارید که در یک کتاب یا مقاله به آن اشاره شده و خود این متن نیز اطلاعات را از منبع دیگری استناد کرده است، بایستی در ذکر منبابع به منبعی اشاره کنید که اطلاعات را از آن کشف کرده‌اید و نه متن اصلی.

 

42 responses to “رفرنس نویسی به روش apa”

  • خدمات دانشجویی

سفارش پروژه های دانشجویی با بهترین کارشناسان

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

  • خدمات دانشجویی

هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال 99

هشتمین آزمون فراگیر استخدامی سال 1399

شروع ثبت‌نام‌ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در‌ هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور‌ سال ۱۳۹۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۳۹۹/۶/۶ به ‌اطلاع‌ همه متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام این آزمون از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۹ پایان خواهد یافت. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. این مهلت به هیج وجه قابل تمدید نخواهد بود.

  • خدمات دانشجویی

سفارش پروژه های دانشجویی با بهترین کارشناسان

  • خدمات دانشجویی

سفارش پروژه های دانشجویی با بهترین کارشناسان

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

  • خدمات دانشجویی

سفارش پروژه های دانشجویی با بهترین کارشناسان

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

  • خدمات دانشجویی

نرم‌افزار  ArcGIS ، سامانه تحت‌وب ArcGIS Pro یا نرم‌افزار ArcGIS Desktop

   نرم‌افزار ArcGIS را پیش‌ازاین به‌عنوان یک نرم‌افزار دسک‌تاپ (ArcGIS Desktop) می‌شناختیم که با نصب آن بر روی رایانه می‌توانستیم به‌راحتی از تمامی توابع و قابلیت‌های آن استفاده کنیم. اما با گسترش قابلیت‌های وب و علاقه روزافزون به استفاده از نرم‌افزارهای تحت‌وب، شرکت ESRI محصولی را تحت عنوان ArcGIS Pro معرفی نمود. این محصول در حقیقت یک سامانه تحت وب با قابلیت‌های بسیار شبیه به نسخه دسک‌تاپ می‌باشد و روز‌به‌روز بر قابلیت‌های آن افزوده می‌شود.

با توجه به اینکه درحال‌حاضر استفاده از سامانه‌های تحت‌وب شرکت ESRI برای ما مقدور نیست، نمی‌توانیم از سامانه ArcGIS Pro استفاده کنیم. بنابراین موضوع بحث خود را به نسخه دسک‌تاپ یا همان ArcGIS Desktop معطوف می‌کنیم و آن را به‌اختصار “نرم‌افزار ArcGIS” می‌نامیم.

Logo_ArcGIS

این هم لوگوی محبوب نرم افزار آرک جی آی اس (ArcGIS)

معرفی نرم‌افزار ArcGIS

   همان‌طور که اشاره شد، این نرم‌افزار به‌صورت دسک‌تاپ و قابل نصب بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف است. این نرم‌افزار ArcGIS قابلیت‌هایی چون نمایش داده‌های مکانی و توصیفی، تولید نقشه‌ها، مدیریت و آنالیز داده‌های مکانی و توصیفی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

 نرم‌افزار ArcGIS دارای بخش‌های متنوعی است که در ادامه به معرفی برخی ماژول‌های پرکاربرد آن می‌پردازیم.

ArcCatalog
   به‌طورکلی این بخش از نرم‌افزار وظیفه مدیریت داده‌های مکانی، جستجوی داده‌ها، ایجاد لایه‌های جدید، ویرایش فراداده، ایجاد اتصال به داده‌های مکانی موجود در رایانه و پایگاه داده‌های مختلف را بر عهده دارد. پرکاربردترین قابلیت ArcCatalog را می‌توان ایجاد لایه‌های جدید و مدیریت فراداده دانست.

ArcCatalog View

ArcCatalog مدیریت داده ها و ایجاد لایه‌های جدید و مدیریت فراداده را برعهده دارد

ArcMap
   عمده فعالیت‌های ما در این بخش از نرم‌افزار شکل می‌گیرد. محیطی که ArcMap در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد، امکان مشاهده اطلاعات مکانی و توصیفی و ویرایش آن‌ها را فراهم می‌سازد. اکثر مجموعه‌ابزارهای موجود نیز در این محیط دامنه اجرایی وسیع‌‌تری دارند و می‌توان پس از انجام آنالیزهای موردنیاز، خروجی را به اشکال مختلف و در قسمت Layout View به شکل یک نقشه نهایی ارائه نمود. اکثر کاربران نیز این بخش از نرم‌افزار را بخش اصلی دانسته و منظورشان از محیط  ArcGIS، همان محیط ArcMap است.

ArcMap View

ArcMap امکان مشاهده اطلاعات مکانی و توصیفی و ویرایش آن‌ها را فراهم می‌سازد

ArcToolbox
   این بخش نیز حاوی مجموعه‌ابزارهایی است که در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و در مواردی نیز ابزارهای کاربردی جالبی در آن یافت می‌شود که در هیچ‌کدام از بخش‌های دیگر به آن‌ها اشاره‌ای نشده است. این ابزارها به‌صورت هوشمندانه‌ای گلچین و عملکرد آن‌ها بهبود یافته است. ArcToolbox در نسخه‌های قدیمی به‌صورت یک واحد مجزا به ایفای نقش می‌پرداخت، اما هم‌اکنون به‌عنوان مکمل بخش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ArcToolbox View

ArcToolbox در کنار ماژول های دیگر ArcGIS ابزارهای بسیار کاربردی در اختیار ما قرار می‌دهد

 

برخی قابلیت‌های نرم‌افزار ArcGIS

1- نمایش داده‌ها و تولید نقشه

ArcGIS-Visualizationبا استفاده از نرم‌افزار ArcGIS می‌توانیم داده‌هایی, اعم از برداری و رستری، را که از منابع مختلف تهیه‌کرده‌ایم، نمایش داده و با استفاده از آن‌ها نقشه‌هایی پویا و حرفه‌ای تولید کنیم.

2- مدیریت داده‌های مکانی و توصیفی

   مدیریت داده‌ها یک نکته کلیدی در اکثر پروژه‌ها است. نرم‌افزار ArcGIS ابزارهای بسیاری برای ساخت و مدیریت داده‌های توصیفی و مکانی و فراداده در اختیار ما قرار داده است. ArcGIS طیف وسیعی از داده‌ها با فرمت‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند که داده‌های جمعیتی یا آماری، نقشه‌های CAD، تصاویر ماهواره‌ای و سرویس‌های مکانی از آن جمله هستند.

پیشنهاد بعدی   کاربرد GIS در کشاورزی نوین ، راهکاری برای توسعه و مدیریت صحیح منابع

  شما می‌توانید قریب به 70 فرمت داده‌ای مختلف را در آرک.جی.آی.اس باز کرده و ببینید. همچنین ابزارهای کاربردی زیادی را در خصوص کار با جداول توصیفی و ادغام یا استنتاج از داده‌های موجود در آن جداول، خواهید دید.

3- انجام آنالیزهای مکانی

   پردازش‌های مکانی و GeoProcessing یکی از قابلیت‌های مهم ArcGIS است. این نرم‌افزار با استفاده از صدها ابزاری که در بخش ArcToolbox دارد، می‌تواند بسیاری از پردازش‌های مکانی مانند تعیین حریم(Buffer) ، برش دادن لایه‌ها(Clip) ، مکان‌یابی، مسیریابی، تبدیلات بین فرمت‌های مختلف و … را انجام دهد.

حتی شما قادر خواهید بود با استفاده از بخش مدل بیلدر(Model Builder) ابزارهای پیچیده و کاربردی را، بدون نوشتن حتی یک خط کد یا برنامه، توسعه دهید.

4- کاربرد در سنجش‌ازدور و کار با تصاویر ماهواره‌ای

   نرم‌افزار ArcGIS طیف گسترده‌ای از تحلیل‌ها و پردازش‌هایی را که می‌توانید در نرم‌افزارهای سنجش‌ازدوری پیدا کنید، را شامل می‌شود.

ژئورفرنس‌کردن تصاویر، طبقه‌بندی تصاویر ماهواره‌ای، ایجاد ارتوفتو و انجام تصحیحات  مختلف را می‌توانید در آن انجام دهید.

5- داده‌های سه‌بعدی را ببینید و آنالیز کنید

   حتی باوجود بهره نبردن از دید سه‌بعدی، کار با داده‌های سه‌بعدی در آرک.جی.آی.اس بسیار راحت است. شما با استفاده از ابزارهای فراوانی که در بخش 3D Analyst وجود دارد، می‌توانید نقشه شیب و جهت شیب تهیه کرده و مدل رقومی ارتفاع(DEM) یا TIN بسازید.

همچنین ماژول ArcScene در ArcGIS قابلیت‌های بسیاری چون نمایش سه‌بعدی عوارض، ایجاد مدل سه‌بعدی شهرها، پرواز مجازی بر روی مدل سه‌بعدی و تحلیل‌های مختلف سه‌بعدی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امیدوارم مطالب فوق شما را به‌صورت اجمالی با بخش‌های مهم نرم‌افزار ArcGIS آشنا کرده باشد. شما می‌توانید با استفاده از بخش آموزش این نرم‌افزار و رهنمودهای توصیه‌شده در آن، به کاربری حرفه‌ای تبدیل شوید.

  • خدمات دانشجویی

سفارش پروژه های دانشجویی با بهترین کارشناسان

راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره

09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
برای درخواست سفارشهای خود بر روی ای دی تلگرام زیر کلیک نمایید. 
@projenr

 



برگرفته شده از rsnre.blog.ir

  • خدمات دانشجویی