گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

چاپ مقاله

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

 نمودن مجلات و مفاهیم مرتبط با این موارد در جامعه دانشگاهی به پژوهشگران ارایه نمی‌شود و بدین قرار پژوهشگران معمولاً ضعف‌های اساسی در این مورد دارند و عمدتاً نمی‌توانند سوالات و اشکلات خود را از منابع آگاه و موثق مطرح کنند. مرکز پژوهشی اوج دانش با تجربه چندین ساله در حیطه چاپ مقاله و مفاهیم مرتبط با آن این آمادگی را .

بررسی مقاله در فرآیند چاپ مقاله

اولین و اساسی‌ترین قدمی که می‌تواند پذیرش و چاپ مقاله را گارانتی نماید پتانسیل لازم علمی در محتوای مقاله است. بسیاری از پژوهشگران با حس اهمیت داشتن مقاله چاپ شده سریعاً اقدام به نگارش مقاله میکنند. با بررسی محتوای چنین مقالاتی احتمال دارد شاهد ضعفهای اساسی باشیم. این ضعف‌ها از عنوان مقاله شروع می‌شود تا انتهای مقاله یعنی بخش رفرنس‌ها. متخصصینی که در مرکز اوج دانش حضور دارند معمولاً در رشته‌های خاص خود به بررسی محتوای مقاله می‌کنند. احتمال دارد بعد از بررسی مقاله‌ای کلاً از سوی این متخصصین رد شود و این رد شدن به این مفهوم است که مقاله در صورت ارسال به مجله شانسی برای تایید و چاپ شدن ندارد. یا اینکه متخصصین برای بالا بردن شانس چاپ مقاله و پذیرش آن اصلاحاتی به متن اصلی مقاله وارد می‌نمایند و از پزوهشگر می‌خواهند تا در اسرع وقت اصلاحات وارد شده را انجام دهند. در بخش سوم این گروه متخصصین موضوعات جذاب و با کیفیتی که احتمال دارد از سوی مجلات مورد پذیرش قرار گیرند را به پزوهشگران توصیه می‌کنند تا آنها روی این موضوعات اقدام به نگارش مقاله نمایند (بیشتر بخوانید: ارزیابی کیفیت مقاله و پنج نکته استثنایی آن).

ترجمه مقاله در فرآیند چاپ مقاله

در فرآیند چاپ مقاله یکی از اساسی‌ترین موارد دخیل در کار کیفیت ترجمه است. اگر پژوهشگری می‌خواهد مقاله خود را در یک مجله خارجی چاپ کند می‌بایست تمامی اهتمام و دقت خود را بر روی ترجمه مقاله بگذارد. هرچقدر شما یک مقاله بسیار با کیفیتی به زبان فارسی یا مبدا نوشته باشید تا زمانیکه ترجمه این مقاله به زبان مقصد دقیق و درست نباشد شانسی برای پذیرش مقاله نخواهید داشت زیرا ادیتور مجله بر روی آنچه که می‌خواند نظر می‌دهد. معمولاً اگر موضوع برای ادیتور مجله جذاب باشد صرفاً به خاطر ضعف ترجمه مقاله را به کلی ریجکت نمی‌کنند بلکه با گذاشتن اصلاحات مبنی بر ترجمه مقاله آن را به مولف باز می‌گرداند تا ترجمه دقیق انجام گیرد. اما در نظر داشته باشید که ادیتورها سعی می‌کنند در گام اول مقاله‌ای را برا چاپ انتخاب کنند که کمترین ایرادات را داشته باشد. زیرا ادیتور زمان کمی بر روی این مقالات می‌گذارد و دردسر کمتری را به جان می‌خرد. واقعیت این است که چاپ مقاله یک فرآیند رقابتی است و هر کس خود را برای رقابت جهت جلب نظر ادیتور مجله خوب آماده کرده باشد به همان میزان شانس خوبی برای چاپ مقاله و تایید آن خواهد داشت. مرز پژوهشی اوج دانش با چندین سال تجربه در حیطه ترجمه مقالات به صورت نیتیو (Native) در خدمت آندسته از عزیزانی خواهد بود که برای چاپ مقاله خود نیاز به ترجمه نیتیو مقاله خود دارند (بیشتر بخوانید: هشت دلیل اساسی ریجکت شدن مقاله از نگاه الزویر).

یافتن مجله در فرآیند چاپ مقاله

بعد از بررسی محتوای مقاله و ترجمه خوب و نیتیو مقاله، نوبت به یافتن مجله خوب می‌رسد. بسیاری از پژوهشگران با مشاهده اینکه مجله در حیطه روانشناسی به چاپ مقاله می‌پردازند مقاله‌ای که در یکی از حیطه‌های روانشناسی نوشته‌اند را به این مجله ارسال می‌کنند غافل از اینکه هرجند مجله مطرح شده در حیطه روانشناسی چاپ مقاله می‌کند اما گستره‌ای که انتخاب نموده است محدود به یک حیطه حاص مانند روانشاسی کودکان است. بنابراین، مقالاتی که در حیطه روانشناسی کودکان برای این مجله ارسال نشوند به اصطلاح در اسکوپ مجله نخواهند بود و طبیعتاً ریجکت می‌شوند. یا اینکه، هر مجله‌ای برای هر مقاله‌ای مناسب نیست. باید واقع‌بینانه مجله را انتخاب نمود. فردی که تاکنون یک مقاله در مجلات دارای ضریب تاثیر ندارد به سختی می‌تواند مقاله‌ای با ضریب تاثیر بالا مخصوصاً در رشته‌های علوم انسانی چاپ کند. به یاد داشته باشید که مانند هر کاری باید پیشرفت خود را تدریجی شروع کنید تا موفق باشید. مرکز پژوهشی اوج دانش خدمات بسیار ارزنده‌ای را در فرآیند چاپ مقاله و در زمینه یافتن مجلات برای پژوهشگران ارایه می‌کند که می‌توانید با ما در ارتباط باشید (بیشتر بخوانید: انتخاب مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آن).

سابمیت مقاله در فرآیند چاپ مقاله

بعد از یافتن مجله، مرحله سابمیت مقاله شروع می‌شود. تمامی مجلات در سابمیت مقاله به مجله خود راه‌ و روش خاصی دارند. اینکه شما بتوانید مقاله خود را دقیقاً بر اساس ضوابط مطرح شده در مجله آماده‌سازی کنید و به مجله ارسال نمایید بسیار مهم است. تمامی مجلات برای افرادی که قصد دارند مقاله خود را به مجله آنها سابمیت کنند دستورالعمل طراحی مقاله و یا فومت بندی دارند. باید در نظر داشته باشید که کوچکترین تخطی از اصول فرمت بندی آن مجله باعث خواهد شد که مقاله شما برگشت بخورد. همچنین، یکی از مهمترین فرآیندهای موجود در سابمیت مقاله نوشتن کاورلتر است. یک کارولتر خوب درصد پذیرش و چاپ مقاله را بسیار بالا می‌برد و برعکس. کاورلتر نویسی اصول و فنون خاص خود را دارد. متخصصین ما در اوج دانش مشاوره تخصصی بسیار کاربردی و مفید در زیمنه نگارش کاورلتر و سابمیت مقاله به پژوهشگران ارایه می‌دهند (بیشتر بخوانید: ردیابی مقاله ارسالی در سیستم سابمیت مجله و مفاهیم آن).

اخذ پذیرش مقاله و پیگیریهای لازم در فرآیند چاپ مقاله

مدت زمان بین سابمیت مقاله تا دریافت نامه پذیرش بسیار اساسی  و تخصصی است. ادیتور در صورتی که تایید اولیه را به مقاله شما داده باشد اصلاحاتی برای مقاله شما ارسال می‌کند. ارسال هرگونه اصلاحات نشان از آن است که ادیتور مجله تایید ضمنی بر روی مقاله شما دارد  اما این منزله پذیرش قطعی نیست. در فرآیند چاپ مقاله شما زمانی می‌تواند ادعای پذیرش مقاله را به صورت قطعی داشته باشید که نامه پذیرش در دستتان باشد. بارها پیش آمده است که پژوهشگری بیش از ۵ بار اصلاحات به مقاله انجام داده و برای مجله فرستاده است اما در نهایت مجله از روند اریه اصلاحات راضی نشده و سرانجام مقاله را رد می‌کند. بنابراین اینکه شما پاسخهای دقیق به ادیتور مجله ارایه بدهید بسیار اساسی است و اصلاحات را دقیقا به همان نحوی که وی از شما می‌خواهد انجام دهید. این پیگیری‌های بعد از سابمیت نیز بسیار تخصصی هستند و هرگونه اشتباه باعث میشود که رخداد جبران‌ناپیری در فرآیند چاپ مقاله روی دهد

  • خدمات دانشجویی

موسسه انجام تحقیق دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی