گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

📙📙📙 روش‌های تبدیل فایل پی دی اف (PDF) به ورد قابل ویرایش (PDF2WORD)
✅ برای تبدیل فایل‌های PDF به WORD‌ روش‌های مختلفی وجود داره که به ترتیب در پایین آنها را نام می برم و متناسب با نیازتون از آن استفاده کنید.
1⃣ استفاده از خود WORD:
بدین صورت که در افیس 2013 به بالا این قابلیت در ورد هست که روی فایل PDF ‌راست کلیک کرده و   از بخش open with، گزینه word ‌را انتخاب نمایید. تا فایل تونو نمایش دهد. اگر فایل ورد بهم ریختگی نداشت حله و اگر مشکل داشت روش بعدی رو استفاده کنید.
2⃣ استفاده از مرورگرهای موزیلا یا کروم:
بدین صورت که فایل pdf رو گرفته و به داخل مرورگرهای نامبرده درگ کنید. بعد از بازشدن فایل توسط مرورگر مطالب رو کپی کرده و به داخل یک فایل ورد paste‌ کنید. درصورتی که بهم ریختگی نداشت خوبه ولی اگر ناخوانا بود میتونید از روش‌های بعدی استفاده کنید.
3⃣ استفاده از ربات متن‌یار (البته با خدمات محدود):
بدین صورت که از متن مورد نظر خودتون توسط ابزار snapping tool‌ ویندوز ، عکس تهیه کرده و آن را برای ربات متن یار بفرستید تا به شما متن قابل ویرایش و کپی کردن تحویل دهد (ای دی ربات: @matnyar_bot).
4⃣ استفاده از سرویس رایگان درایو گوگل:
بدین صورت که اگر یک اکانت جیمیل داشته باشید میتونید از این سرویس استفاده کنید. ابتدا PDF ‌یا متن مورد نظر را به صورت عکس در بیاورید و سپس آن را به داخل گوگل درایو آپلود کنید و سپس در داخل محیط گوگل درایو روی هر عکس مربوط به متن راست کلیک کرده و از بخش open with  گزینه google docs‌ رو بزنید. مقداری صبر کنید تا عکس نوشته شما تبدیل به متن قابل ویرایش شود. در اینصورت عکس نوشته در بالا و متن قابل ویرایش در زیر آن قرار می‌گیرد.
5⃣ استفاده از نرم‌افزارهای OCR:
اگر در گوگل عبارت " دانلود نرم افزار OCR ‌با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی " را سرچ کنید. میتوانید یکی از نرم افزارهای موجود رو  نصب و از خدمات آن استفاده کنید.


  • خدمات دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی