گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

انجام پایان نامه ، پروپوزال، تحقیق، پروژه های دانشجویی و نگارش مقالات همایشی و پژوهشی، ترجمه کلیه متون انگلیسی

گرین پروژه، ارائه دهنده خدمات دانشجویی

با سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز
جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف آمادگی انجام پروژه های دانشجویی شما عزیزان را در زمان و هزینه پیشنهادی شما داریم برای درخواست:
راه های ارتباطی ما در پیام رسان های تلگرام، واتس آپ و سروش با شماره
09030980702
ارتباط فقط به صورت پیام در پیام رسان ها
ای دی تلگرام:
@projenr


به تمامی کسانی که عضو کانال تلگرامی ما شوند در سفارش های خود از تخفیف بهره مند خواهند شد

لینک کانال تلگرامی:
https://t.me/Greenprojecttt

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانشگاه های برتر تایمز

حضور ۱۸ دانشگاه ایران در جمع دانشگاه های برتر تایمز در سال ۲۰۱۸

رتبه بندی دانشگاه های برتر تایمز در سال ۲۰۱۸ که از معتبرترین و برجسته‌ترین نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها به شمار می‌رود منتشر شد. این رتبه بندی نشان می‌دهد که ۱۸ دانشگاه ایرانی توانسته‌اند به رتبه بندی دانشگاه های برتر تایمز راه یابند که رقم بسیار بالایی به شمار می‌رود و باعث قرار گیری ایران در رتبه ۱۷ کشورهای جهان از نظر تعداد دانشگاه شده است. کشور ایران در رتبه بندی سال ۲۰۱۲ تایمز تنها دانشگاه صنعتی شریف را در بین برترین دانشگاه‌های جهان داشت و با افزایش سالانه تعداد دانشگاه‌ها، در سال ۲۰۱۸ تعداد دانشگاه‌های خود را به ۱۸ واحد رسانده است.

یکی از نکات عجیب فهرست جدید تایمز قرار گیری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رتبه ۳۰۱ تا ۳۵۰ این فهرست و بالاتر از تمام دانشگاه‌های دیگر ایران است. این دانشگاه به عنوان برترین دانشگاه ایران در این لیست معرفی شده است و از دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه صنعتی امیر کبیر و علم و صنعت نیز پیشی گرفته است. همچنین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رتبه دوم برترین دانشگاه‌های جهان اسلام قرار گرفته است. دلیل کسب این رتبه، عملکرد خوب این دانشگاه در شاخص استنادات است که مهم‌ترین معیار تایمز برای رتبه‌بندی دانشگاه‌ها است. این دانشگاه با کسب رتبه ۹۹٫۱ در شاخص استنادی، رتبه نخست را در این حوزه در آسیا کسب کرده است و به همراه دانشگاه آکسفورد در رتبه ۱۴ جهان قرار گرفته است. در ادامه لیست دانشگاه های برتر تایمز برای کشور ایران آمده است.

رتبه در ایران نام دانشگاه رتبه
۱ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ۳۰۱-۳۵۰
۲ دانشگاه صنعتی امیر کبیر  ۶۰۱-۸۰۰
۳ دانشگاه علم و صنعت   ۶۰۱-۸۰۰
۴ دانشگاه صنعتی اصفهان   ۶۰۱-۸۰۰
۵ دانشگاه صنعتی خواجه نصیر   ۶۰۱-۸۰۰
۶ دانشگاه صنعتی شریف   ۶۰۱-۸۰۰
۷ دانشگاه تبریز    ۶۰۱-۸۰۰
۸ دانشگاه تهران    ۶۰۱-۸۰۰
۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران    ۶۰۱-۸۰۰
۱۰ دانشگاه مشهد  ۸۰۱-۱۰۰۰
۱۱ دانشگاه گیلان   ۸۰۱-۱۰۰۰
۱۲ دانشگاه اصفهان   ۸۰۱-۱۰۰۰
۱۳ دانشگاه شهید بهشتی   ۸۰۱-۱۰۰۰
۱۴ دانشگاه شیراز   ۸۰۱-۱۰۰۰
۱۵ دانشگاه الزهرا   ۸۰۱-۱۰۰۰
۱۶ دانشگاه بیرجند  ۱۰۰۱ و بالاتر
۱۷ دانشگاه یزد   ۱۰۰۱ و بالاتر
۱۸ دانشگاه زنجان   ۱۰۰۱ و بالاتر

ایران در سال ۲۰۱۸ موفق شده است پس از کشور ترکیه با ۲۲ دانشگاه، در رتبه دوم منطقه از نظر تعداد دانشگاه قرار گیرد. همچنین قابل ذکر است که از کشور عربستان ۵ دانشگاه، از کشور پاکستان ۱۰ دانشگاه و از کشورهای مصر و مالزی نیز ۹ دانشگاه در بین دانشگاه‌های برتر جهان حضور دارند.

در بین سه دانشگاه برتر جهان نیز امسال برای اولین بار دو دانشگاه آکسفورد و کمبریج توانسته‌اند رتبه‌های اول و دوم را کسب کنند. موسسه فناوری ماساچوست که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در رتبه نخست جهان قرار داشت امسال به رتبه سوم سقوط کرده است. آمریکا با داشتن ۱۵۷ دانشگاه، انگلستان با ۹۳ دانشگاه و ژاپن با ۸۹ دانشگاه رتبه‌های اول تا سوم جهان را از نظر تعداد دانشگاه‌ها در اختیار دارند.

  • خدمات دانشجویی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی